FAQ

Hoe kan ik me inschrijven voor de Bourse des Acheteurs?

Om in te schrijven voor de Bourse des Acheteurs, klikt u op “Registreer” of "Schrijf je nu in!" bovenaan in het menu.
Vervolgens vult u het formulier volledig in

Hoe kan ik inloggen?

U heeft uw gebruikersgegevens (login en wachtwoord) via e-mail ontvangen na inschrijving.
Gelieve deze in te vullen onder “login” bovenaan in het menu en nadien op “inloggen” te klikken.
U kan nu online afspraken aanvragen door naar de "deelnemers" pagina te gaan en het profiel te openen van de deelnemer waar u een afspraak mee wenst.

Afspraak aanvragen?

Wanneer u ingelogd bent, klikt u in het menu op “deelnemers”.
Nadien klikt u op de naam van het bedrijf dat u wenst te ontmoeten om vervolgens op “send meeting request” te drukken. Een overzicht van uw afspraken vindt u onder “mijn afspraken” in het menu "mijn account".

Hoe kan ik afspraken goedkeuren en/of weigeren?

Wanneer u ingelogd bent, klikt u op “mijn account”, onder "mijn afspraken"
Alle aanvragen bevinden zich in uw agenda. U kan deze goedkeuren, weigeren of slepen naar een tijdslot van uw keuze.

Vergeet nadien niet op bewaren te klikken.

nl